Jornades Tècniques Futura FP

Jornades tècniques de les famílies professionals que han participat en el programa pilot futurafp 20-21, on tindran lloc diverses ponències del sector professional en concret, per tal de treballar i posar en comú diferents aspectes actuals i de futur de cada família professional.
+info

El Departament d’Educació se suma a l’aliança entre Netmentora Catalunya i Fundació BCN Formació Professional per recolzar els projectes emprenedors que surten de la FP a través del premi FPconsolida.

L’aliança es realitza a través dels projectes d’innovació que integra ImpulsFP, la unitat d’innovació… Llegeix més»

qCampusFP#21

De l’1 al 7 de juliol, docents de tot Catalunya podran assistir en línia al campus d’estiu qCampusFP#21 organitzat per la Sub-direcció General de Programes i Projectes dins de la Direcció General d’FPiERE, aquest curs més internacional que mai amb ponents i participants d’arreu d’Europa.
El… Llegeix més»

Concurs de vídeo FP & EOI TOGETHER

Comença la 1ª edició d’un concurs obert a tots els alumnes que han participat en el programa FP & EOI TOGETHER durant el cus 2020-21. El Programa “FP & EOI TOGETHER” reforça l’estratègia del Govern per a una educació plurilingüe com a instrument per tal d’ajudar a l’alumnat a esdevenir… Llegeix més»

Jornada de Cloenda

El dia 28 de juny celebrarem la Jornada de Cloenda dels diferents Programes i projectes de la Formació Professional.

Una vegada més realitzem aquesta activitat, en línia, amb l’objectiu d’oferir l’oportunitat de compartir la tasca realitzada durant aquest curs, valorar els objectius assolits i plantejar-ne… Llegeix més»

Jornades OrientaFP 1 i 2 de juliol

Aquesta primera edició de les Jornades OrientaFP, proposa una reflexió sobre els rols canviants del professorat davant les transformacions de la formació professional i el seu ecosistema, així com els seus reptes de futur.
El professorat és clau a l’hora de fidelitzar el compromís de… Llegeix més»

Presentació de l’estudi d’inserció laboral ensenyaments professionals 2020

La catorzena edició de  la Presentació Estudi d’Inserció Laboral dels ensenyaments professionals 2020, permet analitzar i conèixer quina és la situació laboral i formativa dels alumnes del curs 2018-2019  nou mesos després d’haver-se graduat en  en programes de formació i inserció, formació professional, ensenyaments esportius, ensenyaments d’arts… Llegeix més»

Catskills 2020-21

Un total de 139 centres participen als  Campionats d’FP de Catalunya, Catskills, aquest any en modalitat online.

Durant aquesta edició, es faran competicions de 41 especialitats diferents fins a finals de juny. Enguany els campionats s’obren al públic a través de la retransmissió en streaming
Un… Llegeix més»

2 Mostra d’ImpulsFP online

El pròxim 11 i 12 de maig, se celebrarà la 2º Mostra d’ImpulsFP online dirigida a alumnes i docents, per mostrar el talent i compartir experiències, reunir i evidenciar el valor social, econòmic i laboral de la Formació Professional.

Per tal de poder portar a… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes EmpresaFP

El programa EmpresaFP organitza una Jornada de Portes Obertes en línia per donar a conèixer la seva xarxa a aquells centres que estiguin interessats en inscriure’s per al curs 2021-2022 (el termini finalitza el 12 de maig).
Durant aquesta jornada es presentaran les directrius , funcionament, objectius, benèfics i coordinadors del programa. A més comptarem amb… Llegeix més»