Repte 2. Fem una petita acció des de casa !!!!

Dona la Nota des de casa

Benvolguts i Benvolgudes,

primer de tot desitjar-vos que estigueu bé en aquests dies de confinament a casa.

Aquests dies el projecte “DONA LA NOTA, encara hi som a temps” pren més sentit que mai i per això  ENS COMPROMETEM A FER UNA PETITA ACCIÓ D’ESTALVI DE CONSUM ENERGÈTIC i animem als centres educatius a què convideu als vostres alumnes, famílies i amics a què s’hi apuntin.

Què podem fer?

Feu petits vídeos des de casa on es mostrin mesures d’estalvi energètic en família.

Podeu fer-ne difusió d’aquests vídeos mitjançant les vostres xarxes socials o fent-los arribar al portal DONA LA NOTA, encara hi som a temps mitjançant el formulari.

Les vostres famílies i alumnes també poden fer stories d’Instagram o facebook reptant a altres a fer accions d’estalvi energètic o cantant la cançó No Ens Desdibuixeu.

Com puc fer aquests reptes:

1r Punt d’inici: penseu què podeu fer cada dia per estalviar electricitat.

2n Enregistreu un petit vídeo: enregistreu l’acció i l’expliqueu en un petit vídeo de 10 segons.

3r Creeu una nova story de facebook o instagram

4t Afegiu l’etiqueta @donalanota

5è Escriviu “M’ha nominat” i la persona que us nomina @elseunom

6è Escriu “nomino a:” @les persones que nomines