El projecte

El projecte Focus promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de vídeos amb contingut curricular, promovent l’aprenentatge entre iguals.

Aquest projecte pretén desenvolupar la competència digital dels docents i de l’alumnat, tot establint una xarxa per compartir coneixement. El projecte s’emmarca dins del Pla d’educació digital de Catalunya i treballa per potenciar i recollir produccions audiovisuals amb narrativa de sabers curriculars.

Feu-vos preguntes, investigueu-ne i creeu un vídeo! En aquest espai trobareu un vídeo explicatiu i recursos diversos per conèixer i treballar-ho. També hi trobareu unes guies didàctiques de suport que us pot ajudar en la generació d’idees, en el procés audiovisual i en la publicació.

Objectius generals

Objectius finals