Vols saber a què es dedica cada línia? Clica-hi a sobre.

L’UAB fa un vídeo de la MEX

En la segona edició del Premi CRiEDO se li ha atorgat a Mataró Educa en Xarxa (MEX). El jurat l’ha destacat com a exemple de treball en xarxa entre centres, serveis educatius, moviments de renovació pedagògica, Ajuntament de Mataró inspecció educativa des del curs 2018-2019… Llegeix més»

L3 ACOMPANYAMENT ENTRE IGUALS

Aquest dilluns 5 de febrer hem iniciat la reflexió sobre la importància de fer un BON ACOMPANYAMENT ENTRE IGUALS amb l’objectiu de LIDERAR EQUIPS FORTS i fomentar un entorn de treball saludable, basat en la confiança, la col.laboració i el suport mutu.

Com a punt de partida:

Abordem un… Llegeix més»

PUJA A LA L3!

El curs passat, des de la L3 de la MEX, vam iniciar un procés de reflexió entorn a l’acompanyament del professorat, l’empoderament docent, la importància del procés d’implicació en el projecte de centre, el concepte “salari emocional” i la construcció de la cultura de centre.

Si lideres equips, projectes i vols avançar cap a una cultura de centre, aquesta és la teva línia!

T’esperem el proper dilluns 27 de novembre a les 17:15h a l’escola Salesians (si arribeu a aquesta hora trobareu aparcament al pàrquing de l’escola).

Puja a la L3!

* Formar part de la L3 de la MEX implica participar a les 3 o 4 reunions que es faran durant el curs, aportar la teva visió i experiència, compartir neguits i encerts… I junt@s crearem coneixement i comunitat 🙂