Institut Miquel Biada

Avui 8 de maig l’Institut Miquel Biada ha participat en el Mercat de la MEX de l’L2 presentant la seva experiència sobre la comunicació interna de centre, una pràctica clau per millorar l’organització i la coordinació docent.
Durant la jornada, ha mostrat el Mapa de la Informació, una eina que agrupa de manera visual i estructurada tota la informació que necessita el professorat del centre. Aquesta iniciativa facilita la consulta ràpida i eficient de documents, protocols, calendaris i altres recursos essencials per a la tasca diària.
A més, s’ha presentat el FemBia, el butlletí setmanal que es fa arribar a tot el professorat cada divendres, i que recull informació rellevant com dates de reunions, sortides escolars, baixes de personal i altres avisos d’interès.
Aquesta experiència posa en relleu la importància de millorar la comunicació interna per tal d’agilitzar processos i fomentar una gestió transparent i participativa dins del centre.
Gràcies a totes les persones que han assistit i al centre per haver compartit aquesta pràctica!


