Participa en la #CodeWeek 2023

Del 7 al 22 d’octubre se celebra la Code Week, o Setmana de la Programació, un esdeveniment anual que té l’objectiu de fer que la programació i l’alfabetisme digital siguin més accessibles per a tothom. Aquesta iniciativa, impulsada per la Unió Europea i altres organitzacions, promou l’aprenentatge de la programació com a eina clau per afrontar els reptes del segle XXI. Si esteu interessats a participar amb els vostres alumnes en la Code Week, us expliquem com fer-ho i gaudir plenament de l’experiència.

La Code Week ofereix una gran varietat d’esdeveniments i activitats a tot Europa, des de tallers de programació fins a xerrades i seminaris. El primer pas per a participar és trobar un esdeveniment, visiteu el mapa de la Code Week i utilitzeu la funció de cerca per trobar les activitats que s’adaptin al nivell dels vostres alumnes.

D’altra banda, si teniu coneixements en programació i voleu contribuir de manera més activa des del vostre centre, podeu organitzar la vostra pròpia activitat des de l’aula. Aquesta és una oportunitat per compartir els vostres coneixements i implicar directament els alumnes en les activitats.

Finalment, feu difusió de la vostra experiència a través de les xarxes socials i altres canals de comunicació. Això pot inspirar altres docents a unir-se i explorar el món de la programació. Utilitzeu els hashtags oficials de la Code Week per connectar amb la comunitat en línia.

Gaudeix de la participació en la Code Week i fomenteu la programació al vostre centre i als alumnes!