Programa Erasmus+ del Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+)

El Programa Erasmus del Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+) és un projecte de set anys (2021-2027) en el marc del nou programa Erasmus+, gràcies a l’acreditació en l’àmbit de l’educació escolar aconseguida pel Departament d’Educació.

Els objectius del CETE+:

• Impulsar la internacionalització de les institucions educatives que hi participin.
  • Facilitar l’adquisició d’estratègies i competències d’alt nivell que contribueixin a la millora qualitativa de programes o projectes d’innovació educativa liderats des de diferents unitats del Departament d’Educació.

Des de l’any 2023, el Servei impulsa el nou Equip de Treball de Recerca Educativa (REDU). L’objectiu d’aquest microconsorci és acompanyar els centres seleccionats a prendre decisions basades en la recerca educativa i/o en evidències per tal de millorar els resultats educatius de l’alumnat.

En el marc d’aquest programa (CETE+), des de l’any 2021 el Servei de Recerca Educativa coordina l’Equip de Treball d‘Innovació Avançada (IA).