Una escola connectada a la comunitat educativa

ACOMPANYAMENT – RELACIÓ AMB LES FAMÍLIES – RECONVERSIÓ DIGITAL D’ACTIVITATS PARTICIPATIVES

L’escola Salesians Sabadell és un centre innovador que no ha volgut renunciar a una característica pròpia de la seva identitat durant el 3r trimestre: l’acompanyament proper a tots els membres de la Comunitat Educativa. Durant el temps de confinament, no han renunciat a activitats significatives del curs, que han reconvertit en propostes digitals que seguien connectant els membres de la Comunitat, fent xarxa. Ens ho explicaran l’Anna Font, Directora de l’escola i la Mireia Calvet i l’Eduard Beltran, docents de Primària i ESO, respectivament. L’experiència viscuda pels alumnes i les famílies ens l’explicaran la Judith Ramiro i l’Albert Martorell.