Coeduca’t

COEDUCACIÓ – EDUCACIÓ SEXUAL – PERSPECTIVA DE GÈNERE

El Webinar de Coeducació i perspectiva de gènere sorgeix del la necessitat de donar visibilitat a la tasca que sobre aquest tema estan desenvolupant els centres educatius conjuntament amb els serveis territorials i altres institucions. La Montserrat Payès, cap de Servei de Currículum d’Infantil i Primària del Departament d’Educació, conduirà aquesta taula rodona telemàtica. En la primera part, la Sílvia Adalvert ens explicarà la importància de l’educació sexual i seguidament, la Josepa Ribera, com a referent dels Serveis Territorials, ens comentarà quins recursos i eines ofereixen als docents. Per últim, la Júlia López i en Xavier Lluna ens explicaran les experiències en el seus centres respectius. La Júlia, com a directora de l’escola Abad Marcet de Terrassa i en Xavier com a professor de secundària i referent del tema del seu centre, exposaran quines activitats fan per a conscienciar a l’alumnat i als docents de la importància de la Coeducació i la perspectiva de gènere.

> Espai de coeducació i Igualtat de gènere de la xtec.