#confinadesnoaïllades

CONTACTE AMB LES FAMÍLIES – PRIORITZACIÓ CURRICULAR – ACOMPANYAMENT DE L’ALUMNAT – RETROBAMENT

L’IE Daniel Mangrané és un centre públic 3-16 situat a Jesús, al Baix Ebre. L’any 2011 es converteix en Institut Escola. En aquest moment, es troba en un procés de transformació metodològica que li ha permès posar en valor processos de canvi i millora contínua a partir de la planificació estratègica, la formació continuada, l’acompanyament i la incorporació de referents externs de vàlua contrastada tant pel que fa a projectes d’innovació i a bones pràctiques d’altres centres. L’equip directiu i l’orientadora de centre ens expliquen com l’organització del centre s’ha reinventat per donar continuïtat a l’acompanyament acadèmic i emocional de l’alumnat durant el confinament, i com gestionen actualment la dualitat entre virtualitat i presencialitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *