Itineraris artístics: un nou model formatiu

Conceptes clau:

EDUCACIÓ ARTÍSTIC – FORMACIÓ DOCENT – GLOBALITACIÓ DE L’APRENENTATGE

Els Itineraris artístics són un model de formació en línia que apoderen als docents i a l’alumnat a fer els recorreguts de formació que més s’adapten a les seves necessitats o a les del centre partint d’una concepció d’educació artística oberta, transversal i compartida. Es porta a terme en xarxa i tenint en compte que en la societat del coneixement hi ha molts temps, espais d’aprenentatge i agents educadors. Els itineraris resultants son diferents i personalitzats als interessos de cadascú.. L’Ester Forné, creadora dels Itineraris artístics, dinamitza el webinar juntament amb: Dimas Fàbregas, director de l’Escola Immaculada de Vilassar de Dalt; Esther Blázquez i David Pérez d’Artefactum i Jesús Pérez, director de l’Escola Joan Miró de Canovelles.