L’hivernacle: un entorn d’aprenentatge en línia

RELACIÓ AMB FAMÍLIES – CONTEXT AMB DIFICULTAT DE CONNEXIÓ – ACTIVITATS EN FORMAT VÍDEO – REPTES

L’Escola Rubén Darío és un centre de màxima complexitat, d’una línia educativa, situat al barri del Raval de Barcelona. La Sheila Gómez i en David Suriñach, que formen part de l’equip impulsor, ens expliquen com des del confinament van apostar per l’acompanyament emocional de les famílies i els infants. Van crear l’Hivernacle: un espai on crear un microclima que permeti créixer millor als infants. A l’Hivernacle hi podem trobar recursos i orientacions per les famílies, reptes en vídeo a través del canal de Youtube que ofereixen modelatge i propostes globalitzades adaptades als diferents nivells de l’escola.