Formació STEAM Tools i situacions d’aprenentatge

Continguts de la formació
  • Marc pedagògic STEAMcat
  • Metodologies, tecnologies i perspectives adients
        • Perspectives: ART STE[A]M, Tinkering, Controvèrsies Sòcio-Científiques, Ciència ciutadana, Justícia Global, Equitat de Gènere i Sòcio-Econòmica
        • Metodologies: Procés Tecnològic, Indagació, Resolució de Problemes, Aprenentatge Basat en Projectes, Racons STEAM, Design Thinking, Gamificació, Pensament Computacional, Treball cooperatiu
        • Tecnologies: Impressió 3D, Robots, Apps, Sensors, Dades remotes
Metodologia
  • Dinàmiques de participació i construcció de coneixement en les sessions síncrones
  • Fòrums de debat
  • Desenvolupament de tasques concretes
  • Creació de situacions d’aprenentatge
  • Co-avaluació i avaluació formadora per a la millora de les situacions d’aprenentatge
Format híbrid
  • 4 sessions virtuals síncrones: dinàmiques de participació i construcció de coneixement
  • Sessions virtuals asíncrones: Participació en fòrums, desenvolupament de tasques, avaluació formadora i aplicació de millores
  • 1 Sessió presencial: Taller pràctic a triar el primer dia de curs (distribuïts en diferents municipis)
Destinataris

Docents de les etapes Infantil-Primària-Secundària, amb preferència de centres STEAMcat

Opcions d’inscripció

Opció A

Opció B

4 Sessions síncrones virtuals

  • dijous, 2 de febrer
  • dijous, 2 de març
  • dijous, 23 de març
  • dijous, 27 d’abril

1 Taller pràctic presencial (a triar lloc i data el primer dia de curs)

4 Sessions síncrones virtuals

  • dilluns, 6 de febrer
  • dilluns, 6 de març
  • dilluns, 27 de març
  • dijous, 27 d’abril

1 Taller pràctic presencial (a triar lloc i data el primer dia de curs)

 Inscripció

Inscripció