Conferència inaugural – Dia de la ciència a les escoles

Neurodesconcert (Mara Dierssen)

17 de novembre 2022 de 11:30h a 13:30h

Lloc: Auditori Barradas (L’Hospitalet de Llobregat)

En aquesta sessió entendrem per què la música provoca emocions, la importància de la bellesa musical i el seu paper en el desenvolupament de la creativitat. De la mà de la neurobiòloga Mara Dierssen y el seu grup de rock From Lost to the River. Viatjarem a l’interior del nostre cervell per descobrir els efectes de la música. Com podem fer música amb les ones cerebrals? Com processem la informació sonora en el nostre cervell? Com pot afectar a les nostres emocions?

#SC22 #STEAMcat

Dia de la Ciència a les Escoles

16 de novembre de 2022, de 9 a 14 hores.

Activitat emmarcada dins la Setmana de la Ciència.

En aquesta jornada s’imparteixen diverses xerrades i tallers simultàniament a tot el territori, en els centres educatius, a l’alumnat de 3er i 4t d’ESO. La Setmana de la Ciència s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

El dia 16 de novembre al matí, amb connexió en línia amb cadascun dels/de les 4 científics/ques, es compartiran les imatges dels resultats dels reptes dels diferents centres. A més, el conductor de l’acte, formularà una tria de preguntes que hagin enviat les escoles i fins i tot, les que així ho desitgin, es podran connectar i formular alguna pregunta en directe.

Les 4 sessions se celebraran a la seu de l’FCRI i retransmeses en directe, pel seu canal de YouTube, perquè ho puguin seguir tots els centres.

Reptes

Biologia Marina