Convocatòria 2021

El programa d’innovació pedagògica STEAMcat incentiva la generació de projectes de centre que suposin un canvi metodològic cap a l’aprenentatge transversal amb interacció amb l’entorn potenciant les àrees STEAM. L’orientació educativa ha d’efectuar-se pels docents des de les diferents disciplines i estar integrada en el procés, considerant-se clau per la millora de la percepció social de les STEAM.​

Finalitat

La finalitat és generar i potenciar l’interès de l’alumnat d’Educació Infantil i Primària i d’Educació Secundària Obligatòria vers les ciències, la tecnologia, l’enginyeria, les matemàtiques, i la creativitat en aquests àmbits a través del disseny i l’art, i incrementar la presència de dones i de l’alumnat socialment desafavorit en els estudis i professions STEM. El Programa d’innovació pedagògica STEAMcat pretén promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

Destinataris

Els destinataris del programa d’innovació pedagògica STEAMcat són els centres educatius que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil i Primària i d’Educació Secundària Obligatòria del Servei d’Educació de Catalunya.

Termini de presentació de sol·licituds fins al 12 de maig de 2021

e-mail: programasteam@xtec.cat