Places disponibles de cursos sobre diferents formes de violència en l’àmbit educatiu.

Notícia

Places disponibles de cursos sobre diferents formes de violència en l’àmbit educatiu.

Si formes part de la comunitat educativa i ets persona interessada en aprofundir en eines de detecció i intervenció, dins del marc del Pla «Les Escoles Lliures de Violències» (LELV), la Unitat de Suport a l’Alumnat en Situació de Violències (USAV) organitza diverses formacions adreçades al perfil docent, especialment tutor/a, professionals de l’EAP i coordinador/a de Coeducació, Convivència i Benestar Emocional (COCOBE) amb l’objectiu de sensibilitzar, detectar i intervenir davant de diferents formes de violència.

Actualment encara disposem de places lliures en el nostre programa formatiu, concretament en aquests cursos:

· 9001190517 Conceptualització a les violències per LGBTI+-fòbia a l’àmbit educatiu. Dimarts 3 i 10 de febrer de 2026 en horari de 17:00h a 19:30h

· 9001150517 Assetjament escolar: conceptes bàsics per a la detecció i l’actuació. Asíncron. Del dilluns 16 al 27 de març.

· 9001170517 Hi ha violència masclista a la meva aula: què puc fer-hi jo. Asíncron. Del 13 d’abril al 4 de maig del 2026.

· 9001210517 Abordatge de les violències per LGBTI-fòbia a l’àmbit educatiu. Del 14 d’abril al 19 de maig de 2026 en horari de 16:30h a 19:30h.

· 9001230517 Assetjament escolar: Intervenció educativa i casos pràctics (nivell avançat). Del dimarts 14 al 21d’abril de 2026 en horari de 17:00h a 19:30h

No deixis passar l’oportunitat! Forma’t amb nosaltres i contribueix a una educació lliure de violències. Reserva la teva plaça i suma’t al canvi!

Si estàs interessat/da en apuntar-te, ho pots fer a través dels enllaços vinculats a cada curs.

Per a qualsevol altre dubte o aclariment, envieu un missatge al correu de formació de la USAV: formacions.usav.educacio@gencat.cat

Desplaça cap amunt
Ves al contingut