Entrenaments Robòtica Col·laborativa. RI a la seu d’Universal Robots

Els entrenaments del skill RI: Robòtica col·laborativa, dels Campionats de Formació Professional de Catalunya Catskills 2023, es van desenvolupar a les instal·lacions d’Universal Robots a Barcelona el passat 13 de maig.

D’aquesta manera, els centres i alumnes de formació professional dels cicles d’Automatització i robòtica industrial, es prepararan per a les competicions dels Campionats d’FP de Catalunya, Catskills 2023.

Els instituts que hi entrenaran per a l’habilitat o skill de Robòtica col·laborativa/Industrial són:
l’Institut Llefià, de Badalona; l’Escola d’aprenents de SEAT; l’Institut Jaume Huguet, de Valls; l’Institut Palau Ausit, de Ripollet; l’Institut Illa del Banyols, del Prat de Llobregat, i l’Institut Lacetània, de Manresa.

L’alumnat va mostrar les seves destreses en tècniques de Pick and Place, paletització, i trajectòries, entre d’altres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *