Reprogramació d’esdeveniments degut a la pandèmia pel COVID-19:

Estem treballant en l’organització de la competició autonòmica catalana Catskills 2021.

L’edició de Catskills 2020 es va haver de posposar i tindrà lloc durant els mesos d’abril, maig i juny del 2021.

Alguns skills organitzaran prèviament entrenaments durant el primer trimestre de l’any.

Igualment, les competicions nacionals i internacionals posteriors també han patit un reprogramament:

Spainskills: desembre 2021 (pendent de confirmació)

Euroskills Graz: tardor 2021

Worldskills Shanghai: tardor 2022

L’equip que coordinem la competició catalana estem treballant per donar resposta a la difícil situació en la que ens trobem les institucions i les escoles, duent a terme diverses accions:

• Organització de cursos adreçats a professorat d’alumnat participant.
  • Contacte amb altres CCAA que organitzen skills.
  • Contacte amb els centres organitzadors per explorar possibilitats i preparar les futures proves.
  • Contacte amb empreses tecnològiques per virtualitzar proves i/o emetre-les en streaming.
  • Contactes amb centres per organitzar nous skills.

Catskills són els Campionats d’FP de Catalunya, on el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, organitza i promou competicions de destreses (skills, en anglès) que constitueixen un valuós instrument divulgatiu de la Formació Professional i un mitjà per estimular a estudiants, professorat i empreses, a més d’una plataforma d’intercanvi i un fòrum de debat sobri de l’evolució dels estàndards professionals, la qualitat i la innovació en els diferents sectors productius.

Skill 37 de Jardineria i Paisatgisme

Els passats dies 18 i 19 de febrer va tenir lloc a Sant Boi l’skill de Jardineria i Paisatgisme. La competició es va dur a terme dins el Fòrum organitzat pel Gremi de Jardineria.
10 equips participants van treballar de valent per poder acabar una exigent… Llegeix més»