ENTRENAMENTS SKILL SOCORRISME

El passat 13 de maig va tenir lloc l’entrenament de la modalitat skill SO Socorrisme a la platja de l’Eucaliptus d’Amposta organitzat per l’Institut de Tecnificació d’Amposta comptant amb la col·laboració de la Federació Catalana de l’Esport.

Van participar més de 160 alumnes de 12 centres educatius d’arreu Catalunya mostrant les seves habilitats en la modalitat de Salvament i Socorrisme.

D’altra banda també van poder mostrar les seves habilitats durant l’esdeveniment l’alumnat de diferent cicles formatius per poder donar suport a un matí molt intens d’activitat esportiva en tasques com la rebuda dels assistents, el càtering, la difusió, publicitat i promoció de l’esdeveniment i la realització de la gravació i edició vídeo de la jornada.

Alumnat de segon curs de Direcció de cuina  de l’Institut Dertosa

Alumnat de primer curs de Guia i Informació d’assistències turístiques de l’Institut Montsià

Alumant del CFGS de Realització de Mitjans Audiovisuals i espectacles Institut de l’Ebre

Alumnat  Atenció i Difusió de publicitat de ESARDI Escola superior d’arts i disseny d’Amposta.

Notícia a la televisió:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *