ENTRENAMENTS SKILLS ESTÈTICA I PERRUQUERIA A COSMOBEAUTY

7 al 9 de maig al recinte de la Gran Via de la Fira de Barcelona

Per primer cop, els entrenaments dels Campionats de Formació Professional de Catalunya Catskills 2023 es faran en el marc del Saló Professional COSMOBEAUTY Barcelona 2022, que tindrà lloc al Palau 1 del recinte de Fira Barcelona a la Gran Via, del 7 al 9 de maig de 2022.

Els centres i alumnes de formació professional dels cicles d’estètica i perruqueria s’hi entrenaran per a les competicions dels Campionats d’FP de Catalunya, Catskills 2023.

Els instituts que hi entrenaran per a l’habilitat o skill de perruqueria són: l’Institut Ramon Turró i Darder, de Malgrat de Mar; l’Institut Torrevicens, de Lleida; l’Institut Mare de Déu de la Mercè, de Barcelona; l’Institut Cal·lípolis, de Tarragona; l’Institut La Serreta, de Rubí; l’Institut Narcís Monturiol, de Figueres; el Parc Estudi, de Granollers; l’Institut Vall d’Hebron, de Barcelona, i l’Institut Narcís Xifra i Masmitjà, de Girona.

Pel que fa a l’skill d’estètica, els instituts que hi entrenaran són: l’Institut Cal·lípolis, de Tarragona; l’Institut Mare de Déu de la Mercè, de Barcelona; l’Institut Ramon Turró i Darder, de Malgrat de Mar; el Parc Estudi, de Granollers, i l’Institut Salvador Seguí, de Barcelona.

En el cas d’estètica, els alumnes mostraran les seves destreses en tècniques d’ungles artificials, el disseny i la decoració d’ungles, i el maquillatge de fantasia. En perruqueria, demostraran les habilitats en activitats com la coloració amb degradat de colors i recollits, i l’ornamentació, entre d’altres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *