SPAINSKILLS 2022. 6 Medalles d’or i 7 Medalles d’argent per a l’equip català de Formació Professional

Durant els passats dies 22 al 25 de març l’equip català de formació professional es va enfrontar a les proves de les Olimpíades d’FP a la competició estatal Spanskills 2022, 3 dies de competicions molt intenses on l’equip va posar totes les seves forces i il·lusió.

L’equip català format per 40 alumnes guanyadors de la Medalla d’or de la competició catalana Catskills es va presentat a totes les 33 modalitats ofertades, tant en format oficial com les 4 modalitats d’exhibició. Sent així l’equip català el més nombrós de totes les delegacions, demostrant totes les seves competències professionals.

El dissabte  26 de març es van donar els resultats de les competicions de les diferents modalitats on es van presentar més de 400 competidors i competidores de formació professional de tot l’estat,  els millors de les seves respectives professions.

Podem estar ben orgullosos del resultat obtingut, vam aconseguir 6 medalles d’or i 7 medalles d’Argent.

Els guanyadors d’Spainskills 2022  seran els representant de l’estat en la propera competició Worldskills.

Durant l’acte de reconeixement de Medalles, el pavelló municipal d’IFEMA va vibrar d’emoció i alegria quan fins a 13 cops es va sentir el nom de l’alumnat de Catalunya.

No es pot descriure la sensació que senten els competidors quan escoltaven el seu nom i l’emoció dels docents abraçant-los amb els ulls brillant de l’orgull que sentien dels seus alumnes després de dedicar tantes hores d’entrenament.

RANKING MEDALLES

Escola d’aprenents de Seat
18 Instal·lacions elèctriques Andreu Montserrat Roig Institut Jaume Huguet
33 Tecnologia de l’automòbil Aleix Moya Presas Institut Andreu Nin