TAULA 61. CATSKILLS A LA JORNADA DE QUALITAT

WORK-CAFÉ A LA JORNADA DE QUALITAT.

TAULA 61. CATSKILLS. Les competicions per a l’excel·lència professional

L’equip de coordinació Catskills valora molt positivament l’experiència i participació en el work-café de la Jornada de Qualitat a l’ensenyament. Va ser una jornada molt enriquidora on vam poder veure els Campionats de FP Catskills desde les diferents vesants i punts de vista.

PONENTS I EXPERIÈNCIES APORTADES

Olga Navarro – Organització d’un skill a càrrec de centre novell

Com a organitzadora de centre novell la ponent ens va donar el punt de vista de com afrontar el repte de l’organització d’un skill sense comptar amb experiència pròpia.

Bernabé Baena – Preparació d’un alumne per competicions nacionals i internacionals

El professor ens va explicar com afrontar la preparació d’un alumne per participar a Catskills. Un cop guanyada la competició s’ha d’enfrontar el repte de competicions posteriors Spainskills, Euroskills i Worldskills.

Gabriel Son – Guanyar a Catskills i Spainskills: accés a competicions internacionals

Què millor que l’experiència d’un alumne? vam comptar amb la participació d’un alumne que ha guanyat a les competicions autonòmica i nacional. I ens va explicar la seva experiència al mundial de Rússia.

Gràcies als ponents i participants per fer-ho possible

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *