FORMACIÓ FANTÀSTICA. CATSKILLS AL FESTIVAL DE SITGES

Formació Fantàstica
El Festival de Sitges i el Departament d’Educació inicien una col·laboració on es posen de manifest les habilitats de l’alumnat de Formació Professional i Ensenyaments artístics.

El programa Catskills dissenya uns entrenaments per implementar una sèrie de tasques encaixades dins les Activitats Paral·leles del Festival.

El projecte compta amb la participació d’aproximadament 200 alumnes i 17 centres educatius.

L’activitat estrella i punt de partida de la col·laboració és l’oferta de “maquillatge zombie” gratuïta pel públic visitant del Festival. Inclosa l’oferta de diversos tallers de d’automaquillatge infantil i la caracterització de grups de dansa per espectacles al carrer.

A aquesta iniciativa se sumen una sèrie d’actuacions que estan tenint molt d’èxit entre les fans:

-4 photocalls, un d’ells il·lustrat “in situ”.

– Decoració de diversos espais: Mercat Vell interior i exterior, carpes de maquillatge.

– Disseny i implementació de llibret infantil per colorejar.

També estan en marxa altres actuacions:

– Disseny i fabricació de premis per concursos. Modelatge i impressió 3D.

– Gravació i edició de material audiovisual per documentar les Activitats Paral.leles.

Les famílies professionals representades en aquesta edició són:

Comerç i màrqueting
Comunicació gràfica i audiovisual (EA)
Fabricació mecànica
Fusta, moble i suro
Imatge i so
Imatge personal
Informàtica i comunicacions

La iniciativa del projecte segueix la línia d’actuació de la Unitat d’ImpulsFP on la innovació és el fil conductor i se suma altres esdeveniments anteriors. La voluntat d’ambdues parts és fer crèixer aquesta col·laboració i tornar la propera edició amb més actuacions i sorpreses.