EL RIU: la descoberta de l’entorn

Ja tenim nom per la nostra classe. Ens direm els Ànecs (P4) i aquest serà el nostre primer projecte d’aquest curs escolar. Per això avui hem fet cap a la vora del riu i hem descobert els nostres amics! Ens hem adonat que no tots són iguals i a la tornada a la classe hem preparat una activitat per identificar-los.

Voleu venir a jugar amb nosaltres?

L’ACTIVITAT

LES NORMES DEL JOC

Ninus és una plataforma interactiva basada en la projecció de  la pantalla al terra, de tal manera que els nens i nenes interactuen amb tot el seu cos saltant, movent un braç i desplaçant-se.

En aquesta activitat, vam aprofitar l’aprenentatge dels ànecs mascles i femelles. Els nens i les nenes havien de caçar, movent-se d’un costat a l’altre, els ànecs femelles.

LES NOSTRES CONCLUSIONS

Es va aprofitar una activitat digital i innovadora, per reforçar l’aprenentatge del projecte riu. És una activitat que es pot fer en grups i/o parelles, on els alumnes posen paraules, mitjançant el joc, allò que han estat observant i parlant a l’aula.

ACCÉS A LA DOCUMENTACIÓ A LES FAMÍLIES DEL PROJECTE ÀNECS

ACCÉS AL PROGRAMARI NINUS