NARRACIONS DIGITALS: efectes de l’aigua i projecte intergeneracional

En aquest espai us volem compartir l’experiència que hem viscut a Cicle Superior amb el Grup d’Envelliment Actiu de Sant Quirze de Besora  -GEA- dins la participació de l’escola en la CODEWEEK -edició 2018- i que anem continuant a mesura que avança el curs escolar.

L’episodi de pluges d’aquesta tardor ens va portar a observar les pujades de cabal del riu Ter i a compartir l’experiència amb el grup local GEA. El riu va esdevenir un tema de conversa a l’aula i el seguiment de les notícies als mitjans de comunicació ens va fer adonar que una part de la nostra història té relació amb el riu. El contacte amb el grup GEA ens va ajudar a entendre la seva visió del tema i els fets viscuts.

L’Scratch va ser el mitjà per iniciar el nostre intercanvi. El grup GEA ens aportava coneixements i nosaltres els iniciàvem en un llenguatge per ells desconeguts.

ACCÉS A L’ÀLBUM DEL TALLER D’INTERCANVI

MOSTRA DE PROJECTES INICIATS