Benvinguda

Iniciem el pilotatge del nostre projecte “Regalem el nostre hort” després que els nostres alumnes hagin rebut la carta en la que se’ls explica en què consisteix la proposta.

El projecte consta de dues parts diferenciades:

• Part comuna: estudi sobre les faves.

Juntament amb la carta, hem rebut unes faves, que són de diferents tipus i indrets, i sobre les que s’haurà de fer un estudi que contempla l’observació del cicle de creixement de les faves, l’afectació del tipus de sol, humitat i qüestions més pròpies de cada centre…tot això es farà amb la intenció de compartir les evidències recollides, mitjançant la pàgina web que podeu trobar aquí.

• Part especialitzada de cada centre:
CONTINGUTS CENTRE
Aromàtiques Escola Carles Buïgas
Compostatge CE L’Alzina
Calendari i cicles Lunars CFT Flor de Maig
Ciència i pseudociència INS Les Margues

En aquesta part cada centre treballa com a expert en el tema escollit, preparant material per tal que la resta de participants del projecte puguin aprendre sobre els 4 continguts d’investigació, i que també seran compartits en el mateix espai comú virtual.