Ens presentem

Els nois i noies de l’escola Carles Buïgas després de llegir la carta ens hem posat a la feina de seguida! Primer de tot hem pensat com fer el video de presentació: què presentàvem? L’escola? La classe? Com ho fèiem? Només amb fotos i veu en off o parlàvem nosaltres i així ens coneixíeu?  … ah! I havíem de parlar clar, vocalitzant molt bé! Quin enrenou hem muntat! I al final, amb molts nervis, això és el que vam decidir i el que va sortir. Esperem que us agradi i esperem veure-us a vosaltres aviat!!! Una abraçada!!!!!