Les faves van creixent!

Al centre educatiu l’Alzina, les faves estan creixent!! Despres de rebre l’encarrec de fer un estudi sobre la plantació de les faves hem estat treballant a les aules les caracteristiques i peculiaritats d’aquesta llavor. A més gràcies a l’apartat “El racó de l’hortelà” de la web de “Regalem el nostre hort” hem après moltes coses noves. En aquesta web, també hem pogut conèixer una mica als companys i companyes d’altres escoles que com nosaltres estan realitzant aquest estudi.

Hem anat fotografiant el creixement de les faves i en breu compartirem el procès al web a on podrem veure també l’evolució de les faves a les altres escoles.

Us deixem un tastet en imatges de com van creixent les nostres faves!!