Comencem el projecte!!! El dia 1 de febrer presentem el repte.

El dia 1 es fa la presentació del repte a l’alumnat que ha de desenvolupar el projecte.

Se’ls lliura el dossier on trobaran l’explicació del projecte i les tasques que han de resoldre. Se’ls explica quins és l’objectiu principal i quin producte final han de presentar.

Quant de temps heu utilitzat una joguina? què heu fet d’ella quan us heu cansat de jugar?
I quan uns pantalons han quedat petits o us heu cansat de portar?
I els llibres que us han regalat? I els llibres de l’Institut? Quan els heu utilitzat què en feu?
Heu pensat mai en intercanviar-los per productes que l’altra gent també deixa d’utilitzar?
El repte que us presentem ha de donar resposta a la necessitat d’estimular la reutilització de productes
que, sovint, llencem després d’un temps de no fer-los servir.
La reutilització pot contribuir a fer un món més sostenible?

Us proposem crear una empresa que comercialitzi una aplicació per a telèfons mòbils que promogui la reutilització de productes.

Podreu assistir a la FIRA FES 2019 per presentar la vostra empresa i el vostre prototip.

La Mostra FES2019 és una Fira d’Emprenedoria Escolar que organitza el nostre centre des de fa 5 cursos escolars, en què l’alumnat del centre dels diversos nivells educatius pot presentar els seus projectes, Aquest any se celebrarà el 25 d’abril.

En aquesta sessió s’organitzen els equips i s’informa de la primera tasca, el termini i els criteris d’avaluació. La setmana del 4 al 10 de febrer toca recollir dades de manera individual.

Així que, anem per feina…