Difusió dels projectes: Mostra FES2019

La Mostra FES2019 és una fira “cassolana” que impulsa el Grup de Treball d’Emprenedoria Escolar des del CRP del Segrià. En formem part professorat de Secundària de diversos centres de la província de Lleida i que treballem temes relacionats amb el treball per projectes i l’emprenedoria.

La Mostra neix fa 6 cursos escolars, per iniciativa de professorat de l’Institut Guindàvols, i el curs passat es va obrir a la participació d’altres docents motivats per l’impuls de l’emprenedoria.

Aquest curs escolar es va celebrar el passat dia 25 d’abril, en el si de la Fira de Formació i Treball que se celebra cada curs escolar, impulsat pel Departament d’Educació.

El nostre centre va presentar 8 equips, els que havíen enllestit el seu projecte i estaven en disposició de presentar-lo i fer-ne difusió.

EQUIP

ACCÉS A LA PÀGINA WEB

Ec-ohh!! App per a l’intercanvi de productes d’oci
Relive App per a l’intercanvi de material escolar
Clothes & Co App per a l’intercanvi de roba
EcoPlàstics App per intercanviar qualsevol objecte fabricat amb plàstics
EcoGames App per a l’intercanvi de jocs
ECOWOOD App per a l’intercanvi de mobles
CLOTHES-POP App per a l’intercanvi de roba
ECOFESTA App per a l’intercanvi de productes de festa

Cada equip quedava inscrit, no tan sols en la mostra com a expositor, sinò que també participaven en el concurs d’esports publicitaris i en el concurs d’Elevator Pitch. Es lliuraven premis en aquestes tres categories.

Us deixem fotos de la Mostra2019. Va ser una jornada molt especial.

Exemple d’Elevator Pitch

Mostra d’espot publicitari