Memòria final del projecte ECOPOP

Aquí us mostrem la memòria final del projecte ECOPOP.

Una valoració final del projecte, relacionat amb els resultats obtinguts quant a assoliment de les competències, podem fer una valoració general d’Assoliment Satisfactori, donat que una petita part de l’alumnat, bé equips sencers o bé alumnat a nivell individual no ha enllestit tot el procés i han mostrat dificultats per desenvolupar-lo per manca de treball. No parlem tant de dificultats per aprendre el que el projecte pretenia, sinó per una actitud mantinguda  de falta de capacitat de treball i motivació.

Malgrat tot, hi ha hagut equips que han funcionat molt bé, han fet construcció conjunta de tasques i han col·laborat en el grau que s’esperava.

Bé, aquí podeu descarregar la Memòria ECOPOP (2)