Tasca 5: Creem una empresa?

Amb la feina prèvia desenvolupada, estan en condicions de crear una empresa que comercialitzi i difongui la seva aplicació per impulsar actituds respectuoses amb el medi ambient, ja que les diferents idees sorgides donen oportunitats per ser més sostenibles amb els nostres hàbits de consum.

• Activitat 5.1: Business Model Canvas. Creació d’un model de negoci.

Es presenta la graella i s’explica el funcionament, aplicant el model de negoci de Instagram.

A continuació fan l’aplicació amb el seu model de negoci: així s’estimula la presa de decisions sobre el seu model empresarial.

• Activitat 5.2: Concreció del model d’empresa creat.

Es fa una fitxa on es concreten diferents aspectes relacionats amb la seva empresa. Associat a aquest procés, s’inclou una recerca relacionada amb el sector empresarial en el qual integraran el seu negoci. Es tracta de conèixer el sector en el que es mouran i veure quin volum de negoci generen empreses del sector tecnològic.

• Activitat 5.3: Pla de Màrqueting

Es tracta de crear un pla de màrqueting per donar imatge al seu negoci:

• Creació del Manual d’Imatge Corporativa
    • Disseny i publicació d’una pàgina web.
    • Disseny i creació de material publicitari: pòster, tríptic, tarjes de visita i espot publicitari.

Tot el material dissenyat es publica a la seva pàgina web i esdevé material que s’utilitzarà en la participació en events que els doni l’oportunitat de donar a conèixer la seva idea de negoci.

Exemple de pàgines web amb tot el material publicat:

Equip Ec-Ohh!!

Equip Clothes & Co

Equip EcoGames

• Activitat 5.4: Difusió del projecte: preparació per assistir a la Mostra FES2019 d’Emprenedoria Escolar, a la cloenda de l’Agenda 21 i participació a mSchools Student Awards.