Pensem de què volem fer l’anunci.

Aquesta activitat la realitzaran els  i les alumnes a casa seva. Els hem donat una fitxa on havien de pensar sobre quin tema els agradaria fer l’anunci , perquè i quins rols eren els que estaven canviats .

Aquesta activitat és prèvia a la posada en comú entre el grup. D’aquesta manera ens hem assegurat que cada membre de l’equip ha aportat una idea.A la següent sessió s’hauran de posar d’acord, escollir la idea que més els agradi per començar a realitzar el guió.

Data:                                                                                                                                        Nom:

Els estereotips del nostre entorn

-Sobre quin tema t’agradaria fer l’anunci i perquè?

-Quins són els rols que estan canviats ?