ENS INFORMEM

L’Eudald, pare de la Marina, que és tècnic a l’Agència de l’Energia del Ripollès, ha vingut a explicar-nos moltes coses sobre l’energia.

Ens ha portat bombetes de diferents tipus i un mesurador per saber quan gasten. Ara ja sabem quines són les millors!

Ens ha explicat que el sol, el vent i l’aigua fabriquen energia i no s’acaben mai. Portava un cotxe i una barca que funcionaven quan els tocava el sol, tenien una placa solar!

També hem après que a la nostra Escola ens escalfem amb estella i hem quedat que esbrinaríem  quin tipus d’energia fem servir a casa.

Tota aquesta energia que gastem a casa i a l’escola val diners i a més contamina. Ens cal estalviar si volem tenir un planeta millor!