activitat: Què puc fer amb un mòbil. Treballem amb codis QR

L’objectiu d’aquesta activista era establir la utilitat que l’alumnat atorga als dispositius mòbils i buscar utilitats que podrían facilitar les tasques escolars.

Dintre d’aquest objectiu hem treballat la creació i utilizació de codis QR I la utilizació GSuite Forms.

L’alumnat ha buscat codis QR en els objectes quotidians, ha après a fer servir les APP dels seus dispositius mòbils i ha après a crear codis amb imatges, amb text, amb pàgines web, etc.

Un cop familiaritzats amb els codis QR en vam realitzar alguns per dinamitzar l’espai de trobada de l’activitat #Vilaniuada que organitzat per l’Institut Narcís Oller es va portar a terme el 20 de Febrer a Valls.