Estem d’acord amb l’afirmació “Encara formem per fer treballs que en 20 anys ja no existiran”

Llegim a La Vanguardia l’entrevista realitzada a  ÀNGEL BONET,  expert  en innovació   i impacte social, que porta per títol “Encara formem per fer treballs que en 20 anys ja no existiran” publicada el 23 de gener )

Bonet és  autor,  entre altres llibres,  del recentment publicat  El Tsunami Tecnológico (¡Y cómo surfearlo! (Ediciones Deusto), on  adverteix que ens trobem  davant  una nova revolució de la humanitat, motoritzada pels grans  canvis tecnològics.

Després d’un treball en grup de reflexió i discussió a l’entorn de  les afirmacions de l’entrevistat sobre els canvis immediats i la necessitat que l’escola s’adapti per tal de preparar l’alumnat actual per als treballs que tindran en un futur pròxim, van fer un treball individual consistent en la producció d’un text argumentatiu sobre el seu grau d’acord o desacord amb les tesis d’Àngel Bonet.

En general, els alumnes manifesten que a l’institut els haurém de preparr millor per fer front al la revolució digital i tecnològica que Bonet anuncia.