Com ha anat tot?

Escapa’t de la fi del món ha estat un desafiament espectacular!

Ha involucrat a 110 alumnes i 32 professors a l’Institut Santa Eugènia de Girona i a 60 alumnes i 16 professors a l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles.El projecte ha durat 4 dies i ha suposat un repte organitzatiu pels centres implicats i una nova manera de treballar per l’alumnat i pel professorat.

Les activitats de sensibilització tenien un funcionament relativament senzill, però els jocs d’escapada requerien una preparació prèvia i posterior de l’aula que feia més complexa l’organització del dia a dia.

El fet d’haver pogut compartir els resultats amb alumnes d’un altre institut ha estat molt enriquidor pels alumnes d’ambdós centres. No obstant això, creiem que en posteriors edicions, s’hauria de posar més èmfasi en aquesta fase del projecte.

La valoració global és molt positiva ja que, aquest projecte ha permès donar a conèixer els Objectius del Desenvolupament Sostenible i l’Agenda 2030 al conjunt de la comunitat educativa.