Gravació prova pilot VRiteca

El dimarts 19 de febrer, els 5 centres que formem part del projecte VRiteca, ens vàrem reunir a l’escola d’hostaleria de Girona per fer la primera gravació.

Durant tot el matí de gravacions 360º i sons binaurals, els alumnes van demostrar un gran nivell de preparació i llengua anglesa que permetrà que altres centres, i els nostres també, puguin aprendre de forma virtual situacions de la vida quotidiana en llengua anglesa. En el nostre primer cas, com demanar a un restaurant.

Doneu una ullada al making off editat pels nostres alumnes d’aquest profitós dia!

Institut Vilatzara

Institut Vall de Llémena