Escacs a l’escola participarà al Congrés “Escacs – educació – salut” que se celebrarà a Menorca

El programa Escacs a l’escola serà present en el II Congrés “Escacs – educació – salut” que es dura a terme a Menorca del 22 al 24 de març.
L’esdeveniment, el qual aplegarà experts en escacs educatius d’arreu del món, compta amb una àmplia oferta de… Llegeix més»

Formació per al professorat: obertes les inscripcions a nous cursos

Des del programa Escacs a l’escola s’ofereixen diversos cursos de formació per al professorat aquest segon quadrimestre, corresponents a les modalitats següents:

• Escacs i psicomotricitat (pensat per a docents d’Educació Infantil i 1r i 2n d’Educació Primària).
  • Escacs a l’escola 1.
  • Escacs a l’escola 2.
  • Escacs a l’escola 3.
  • Més… Llegeix més»

El Global Chess Festival de Budapest ofereix una cimera d’Escacs i Educació on-line

Avui comença el Global Chess Festival a Budapest, un esdeveniment escaquístic únic per la quantitat d’activitats que aplega i per la seva tipologia, organitzat per la Gran Mestra Internacional d’Escacs Judit Polgár.
Malgrat que gran part del festival es durà a terme físícament a Budapest,… Llegeix més»

Ampliació del termini d’inscripció als cursos de formació per al professorat

Donat el fet que encara queden places en els grups de formació per al professorat, s’ha ampliat el termini uns dies més.
Informació i inscripcions al Curs d’Escacs i Psicomotricitat (novetat, adreçat a docents d’Educació Infantil, 1r i 2n curs d’Ed. Primària): FORMACIÓ ESCACS I… Llegeix més»

Se celebra la London Chess Conference, amb participació del programa Escacs a l’escola

El cap de setmana del 17 al 19 de març es va dur a terme la London Chess Conference, un congrés de referència en l’àmbit dels escacs educatius.
L’esdeveniment, organitzat per Chess Plus Limited amb el suport de la Federació Internacional d’Escacs (FIDE), la European Chess… Llegeix més»