Formació

El programa Escacs a l’escola compta amb una oferta formativa per al professorat que està interessat en la utilització dels escacs com a eina educativa.

Aquesta oferta formativa està emmarcada dins el pla de formació que ofereix el Departament d’Educació, és gratuïta per al professorat participant i es duu a terme cada curs escolar mitjançant dues convocatòries d’inscripció: al setembre i al gener.

Actualment, hi ha 4 modalitats de cursos diferents:

• Escacs a l’escola 1: Iniciació en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Escacs a l’escola 2: Aprofundiment en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Escacs a l’escola 3: Consolidació en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Més escacs: Consolidació del programa dels escacs a l’escola mitjançant l’ampliació i actualització de la base teòrica.
    • Intercanvi d’experiències de l’aplicació dels escacs a l’escola.
    • Elaboració de recursos i de materials per als centres que participen en el programa.
    • Preparació de la trobada d’alumnes dels diferents centres que hi participen.

Les modalitats d’Escacs a l’escola 1, 2 i 3 són de 20 hores de durada (10h presencials, actualment per videoconferència, i 10h on-line).

La modalitat de Més Escacs té 15 hores de durada (10h presencials, actualment per videoconferència, i 5h no presencials).

Consulta el llistat de cursos de formació del 2n quadrimestre del curs 2022/23 AQUÍ.

Inscripcions (podeu posar el codi de l’activitat o bé la paraula “escacs” al cercador): AQUÍ.