Segona mostra de dossiers d’estada a empresa

A partir del dilluns 20 de maig i fins al divendres 7 de juny del 2019, estarà obert el termini per  participar a la segona mostra de dossiers d’estada a empresa.

Aquest any s’han establert les categories següents:

• Millor Dossier: Reconeixement a l’alumne per la qualitat i innovació del dossier de l’estada.
  • Millor Disseny: Reconeixement a l’equip docent i/o tutor per la presentació i disseny dels dossiers de l’estada.
  • Millor Empresa: Reconeixement al tutor d´empresa pel seu seguiment i implicació.
  • Millor Centre: Reconeixement al centre educatiu que en el seu conjunt presenti els dossiers amb millor nivell de qualitat.

Bases convocatòria segona mostra dossiers-FP dual-2019 Annex: Autorització d’ús d’imatges d’alumnes menors d’edat /Autorització d’ús d’imatges d’alumnes majors d’edat

L’inscripció dels dossiers s’ha de realitzar a traves d’aquest formulari: Formulari inscripció dossiers d’estada

Si opteu també a la categoria  de Millor Empresa  heu d’omplir  el Formulari millor empresa , justificant perquè creieu que l’empresa que proposeu ha de ser valorada en aquesta categoria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *