PUJA A LA L3!

El curs passat, des de la L3 de la MEX, vam iniciar un procés de reflexió entorn a l’acompanyament del professorat, l’empoderament docent, la importància del procés d’implicació en el projecte de centre, el concepte “salari emocional” i la construcció de la cultura de centre.

Si lideres equips, projectes i vols avançar cap a una cultura de centre, aquesta és la teva línia!

T’esperem el proper dilluns 27 de novembre a les 17:15h a l’escola Salesians (si arribeu a aquesta hora trobareu aparcament al pàrquing de l’escola).

Puja a la L3!

* Formar part de la L3 de la MEX implica participar a les 3 o 4 reunions que es faran durant el curs, aportar la teva visió i experiència, compartir neguits i encerts… I junt@s crearem coneixement i comunitat 🙂

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *