[Difusió] Jornades sobre Benestar emocional

A partir de la proposta generada pel II Fòrum de Joves de Mataró, des de la MEX, Mataró Educa en Xarxa, us proposem unes jornades al voltant del benestar emocional del professorat i l'alumnat de Mataró.

Aquestes es duran a terme els dies 14 i 16 de novembre de 2023 de 17:30 a 19:30 h:

• Dimarts 14 de novembre (conferències):
    • Coneixem el mapa de benestar emocional del nostre alumnat. Aquest es va crear arran de les enquestes fetes des del Servei de Benestar Social de l’Ajuntament de Mataró.
      A càrrec de RAÚL LORENZO. Psicòleg de la Unitat d’Infància i Família de l’Ajuntament de Mataró.
    • El benestar emocional com a pilar per a una bona prevenció primària de futurs problemes psicològics i físics.
      A càrrec de MARIA BOTEY i ANNA BRUN psicòlogues de clínica infantojuvenil, a PCP – CSMIJ – CONSORCI SANITARI DEL MARESME.
  • Dijous 16 de novembre (Taller vivencial):
    • “Ben/estars i Mal/estars en els equips docents” Grup gran en conversa flotant.
      A càrrec de XAVIER GIMENO i NEUS BALLESTEROS de Barcelona Espai de Supervisió (espai BES).

La inscripció inclou els dos dies amb un límit màxim de 60 assistents. Es prioritzarà als docents en actiu de Mataró. Aquí teniu l'enllaç d'inscripció i més informació per si és del vostre interès:

Inscripció a la Jornada de benestar emocional

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *