Concert de Música Brasilera

Després de dues aclamades actuacions a Barcelona, una a la Casa d’Espiritualitat i una altra al Paranimf de la UB com a part del XXXVI Cicle de Música a la Universitat, la Coral de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de… Llegeix més»

V Mostra anual de Poesia Plurilingüe

Des de l’Escola de Bambú de Casa Àsia s’organitza la V Mostra anual de Poesia Plurilingüe que porta per tema VEIG.

L’objectiu d’aquesta activitat, destinada a instituts de secundària i cicles formatius, és integrar les diferents llengües que els estudiants coneixen en una única composició poètica,… Llegeix més»

En el Dia de les Llengües Maternes, “Una mà de contes” amplia el catàleg de títols i idiomes per promoure el patrimoni lingüístic i acostar la llengua catalana als infants nouvinguts

Dimecres, 21 de febrer, el SX3 estrenarà cinc contes inspirats en cultures d’arreu del món. La producció d’aquests capítols nous és fruit del conveni de col·laboració entre 3Cat i la Càtedra Unesco de Patrimoni Lingüístic Mundial de la Universitat del País Basc. Aquests contes se sumen… Llegeix més»

Activitats de l’Escola de Bambú

L’Escola de Bambú de la Casa Àsia us proposa les següents activitats per als mesos de gener i febrer:

1. Ruta Xina a BCN– Ruta a peu per conèixer la història i l’actualitat de la migració xinesa a BCN. Un acostament cultural molt interessant per conèixer millor… Llegeix més»

20è CERTAMEN LITERARI ESCOLAR EN LLENGÜES D’ORIGEN

Amics per a la UNESCO Barcelona ha obert la convocatòria del 20è CERTAMEN LITERARI ESCOLAR EN LLENGÜES D’ORIGEN.
El tema que us proposen enguany és “LA LLENGUA MATERNA”.
Trobareu al seu web les bases de participació i els formularis d’inscripció.
Esperem la vostra participació!!

Nou: Servei d’interpretació

NOU servei de traducció-interpretació via telefònica i/o telemàtica
Us fem saber que al llarg d’aquesta setmana entrarà en funcionament un servei de traducció-interpretació via telefònica i/o telemàtica per facilitar la comunicació entre els centres educatius que acullen alumnat nouvingut i les seves famílies, amb l’objectiu… Llegeix més»