QUI SOM?

El Departament d’Educació a través del Servei de Suport a la Comunitat Educativa (SSCE), impulsa els plans educatius d’entorn (PEE).

Els PEE són una proposta de cooperació entre el Departament d’Educació i els ajuntaments, amb el suport i la col·laboració d’altres departaments de la Generalitat de Catalunya, que tenen com a objectiu aconseguir l’èxit educatiu de tot l’alumnat i contribuir a la cohesió social mitjançant l’equitat, l’educació intercultural, el foment de la convivència i l’ús de la llengua catalana.

Vinculats als PEE, des del SSCE, es promouen altres programes entre els quals cal destacar el Servei d’Orientació d’Àmbit Comunitari (SOAC), la mentoria socioeducativa, el Pla català d’esport a l’escola, el Servei comunitari o l’educació intercultural.

Amb aquest espai web es pretén compartir i posar a l’abast de tothom informació i orientacions per tal que les actuacions que es duguin a terme ajudin en la consecució dels objectius generals dels PEE.