EQUIP

EQUIP SSCE

Victòria Hinojosa García
Cap del servei de Suport a la Comunitat Educativa.
Contacte: vhinojosag@gencat.cat

EQUIP TÈCNIC

Clara Prades Beltran
Coordinació i assessorament tècnic de la gestió dels PEE
Coordinació i assessorament del SOAC.
Coordinació dels grups de treball inicial i d’aprofundiment d’orientadors comunitaris.
Referent del projecte de mentoria socioeducativa.
Contacte: rprades@xtec.cat

Xavier Vázquez Chimeno
Coordinació i assessorament tècnic de la gestió dels PEE
Referent territorial dels Plans educatius d’entorn de Barcelonès i Girona
Seguiment de PROA+ i POEFE.
Contacte: jvazqu37@xtec.cat

Mercè Franco Roca
Assessorament tècnic i gestió de dades dels Plans educatius d’entorn.
Coordinació i gestió del pla de comunicació i difusió del Servei.
Contacte: mfranc49@xtec.cat

Ana Vázquez Chimeno
Referent territorial dels Plans educatius d’entorn de Vallès Occidental, Lleida i Alt Pirineu-Aran
Gestió i seguiment del Pla català d’esport a l’escola, GTAF i gestió de formació del servei.
Contacte: avazqu27@xtec.cat

Marina de Régil Amorena
Referent del projecte d’Interculturalitat.
Referent dels Tècnics d’Integració Social (TIS) i educadors socials.
Referent del Pacte contra la segregació escolar.
Contacte: mregil@xtec.cat

Fernando Alba López
Referent territorial dels Plans educatius d’entorn de Catalunya Central i Penedès
Contacte: falba3@xtec.cat

Jenny Piulachs Roig
Referent territorial dels Plans educatius d’entorn del Baix Llobregat i Tarragona
Contacte: jpiulach@xtec.cat

Carolina Sánchez Garrido
Referent territorial dels Plans educatius d’entorn del Maresme-Vallès Oriental i Terres de l’Ebre
Contacte: csanc39@xtec.cat

EQUIP DE GESTIÓ

Alba Nogué Martínez
Tècnica superior. Gestió tècnica i econòmica de la Sub-direcció General d’Atenció i Suport a la Comunitat Educativa.

Núria Salazar Sedó

Ada Morales Guijo

Marta Figuera Valltondre
Administrativa del SSCE. Sub-direcció General d’Atenció i Suport a la Comunitat Educativa.
Contacte:pee.educacio@gencat.cat

COMISSIONATS D’ESPORTS

Teresa Masó Gratacós
Comissionada d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola a Girona i Alt Pirineu-Aran.
Contacte: tmaso@gencat.cat

Marta Muñoz Garcia
Comissionada d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola al Maresme-Vallès Oriental.
Contacte: mmunoz63@xtec.cat

Cristina González de Prado
Comissionada d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola al Baix Llobregat.
Contacte: cgonzalezp@gencat.cat

Miguel Angel Parra Viol
Comissionat d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola a Barcelonès, Penedès i Maresme-Vallès Oriental.
Contacte: mparra.viol@gencat.cat

Berta Puig
Comissionada d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola a Catalunya Central i Vallès Occidental.
Contacte: berta.puig@gencat.cat

Lluís Sandiumenge
Comissionada d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola Catalunya Central i Penedès.
Contacte: lsandium@xtec.cat

Joan Berengué
Comissionat d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola a Lleida i Alt Pirineu-Aran.
Contacte: jberengue@gencat.cat

Maximiliano Grau Sanz
Comissionat d’esports. Referent territorial del Pla català d’esport a l’escola a Tarragona i Terres de l’Ebre.
Contacte: mgrau@gencat.cat.cat