Mentories App Education

Aquest curs 2022-2023, en col·laboració amb Itscool i universitats catalanes, presentem la iniciativa Mentories App Education, adreçada als docents i alumnes que utilitzen la proposta didàctica App Education en el seu centre educatiu.

La iniciativa vol donar continuïtat als objectius de l’exitosa plataforma “mSchools Experts”, on professionals de diversos sectors donaven suport a docents i alumnes sobre la viabilitat i el desenvolupament dels seus projectes i el model de negoci associat.

La nova iniciativa, aquest cop amb la intervenció d’estudiants universitaris en enginyeries dels sectors TIC (mentors/es), preveu que els docents puguin sol·licitar mentors/es que intervinguin en les classes oferint suport als grups d’alumnes en aspectes com:

• Adequació del problema triat a la proposta didàctica
  • Viabilitat de la solució plantejada
  • Prototipatge de l’app
  • Programació de l’app

A partir de desembre de 2022, els docents que estigueu interessats en la iniciativa podreu sol·licitar mentors/es, indicant el tipus de suport que necessiteu i la data de realització de la sessió amb els alumnes.

Per tal d’adequar l’oferta que es fa a mentors/es a la demanda real, et convidem a participar en la iniciativa manifestant el teu interès mitjançant el formulari de participació (termini de demanda finalitzat).

Un cop manifestat el teu interès, et farem arribar informació més detallada sobre el procediment de demanda de mentors/es i altres aspectes relacionats amb la mentoria.