Projecte Vallèsbot’19

El SE CRP del Vallès Oriental I ja ha publicat les bases del projecte Vallèsbot d’enguany. Després de l’èxit de l’any passat, amb la participació de la majoria de centres de Granollers, Canovelles i La Roca del Vallès, aquesta fira de tecnologia vol créixer en municipis i quantitat de centres inscrits.

Com a l’anterior edició, la fira gira entorn un tema de millora la de la ciutat. Enguany s’ha triat el tema “Millora el teu parc”.

És una bona iniciativa per promoure la participació ciutadana en la millora del seu entorn més proper des d’una perspectiva STEAM, mitjançant la tecnologia, l’aprenentatge basat per projectes i el procés tecnològic. Els alumnes, a partir del tema seleccionat, comencen un procés d’estudi de l’entorn, de recerca d’informació, d’elecció del projecte que es vol dur a terme i de creació dels enginys necessaris per arribar a la seva. Aquests enginys es presenten a una exhibició no competitiva, però avaluada, on tots i totes les participants poden exposar davant d’un jurat la seva proposta.

Aquesta edició de la Vallèsbot se celebrarà a finals de maig a Granollers, tot i que les escoles que hi participaran ja han començat a treballar en els seus projectes. Podeu llegir les bases del certamen AQUÍ.