L’aprenentatge de la llengua catalana per part de l’alumnat nouvingut. Maribel Gómez

En aquesta càpsula de reflexió, Maribel Gómez analitza com és el procés d’aprenentatge de l’alumnat nouvingut i quins elements hi intervenen, atès que el context de diversitat lingüística actual suposa un repte i, alhora, una oportunitat de gran valor pedagògic que fomenta la competència plurilingüe del nostre alumnat.

En aquest vídeo i en aquest article, Maribel Gómez explica l’itinerari que, tot partint de l’aprenentatge inicial a l’aula d’acollida i continuant  amb el suport lingüístic a l’aula ordinària, necessita la cooperació i la implicació de tot el professorat per garantir els drets lingüístics dels nostres infants i joves.