Finalitzen els Projectes compartits comarcals d’enguany!

Amb la celebració el 26 de gener del Dia Mundial de l’Educació Ambiental, donem el punt i final als Projectes Compartits Comarcals d’enguany, amb les escoles següents: Lluís Viñas (Móra d’Ebre), IE 3 d’abril (Móra la Nova), Sant Miquel (Ascó) i Enric Grau Fontseré (Flix), amb els diferents cicles d’educació primària. Els projectes compartits del Cda de Flix van nèixer el passat curs 2019-20, sota l’eslògan “Vivint els espais naturals comarcals, cultivem consciència mediambiental global”.

Com cada any, el nostre propòsit parteix de despertar inquietuds de preservació, estima i custòdia dels espais naturals presents vora els centres, marcats per l’empremta del nostre estimat riu Ebre, i que com a arreu, han estat modificats per l’ésser humà i actualment, afronten molts dels reptes comuns que planteja el canvi climàtic existent a casa nostra. Si en voleu saber més informació, us deixem el següent enllaç on hi trobareu detallat tot el marc educatiu que conforma aquests projectes: https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-flix/projectes-compartits/

Un cop dut a terme el nostre pas pels centres educatius, i interactuat amb els espais d’aprenentatge al medi natural a través de les pràctiques d’aprenentatge plantejades allí, arriba el moment que l’alumnat decideix quin producte final vol dur a terme, partint dels seus propis interessos i realitzat a l’aula. Ara a nosaltres ens queda esperar que ens els comparteixin, i nosaltres al mateix temps, poguéssim també compartir-los al nostre espai nodes i, així generar un aprenentatge col·laboratiu, obert i públic per a tothom. Us recomanem visitar la nostra web i així podreu observar els productes finals que ens han compartit aquests darrers cursos l’alumnat participant.

Per acabar us deixem unes quantes imatges d’aquests moments tan inoblidables que hem compartit entre tots i totes. Salut i natura!